برای انتخاب مناسب از ما مشاوره بگیرید

 

همواره دغدغه انتخاب نوع و برند دوربین مداربسته، مشتریان و همکاران عزیز را دچار سردرگمی و در بعضی مواقع باعث انتخاب های غلط دوربین مدار بسته شده است. برای رفع و برطرف نمودن این مشکل راه حل هایی ساده و کم هزینه قرار داده شده است که از جمله می توان تماس با شرکت های معتبر فروش دوربین مدار بسته و دریافت مشاوره های تلفنی اشاره کرد. همچنین می توان از فضای وب و بهره مندی از اطلاعات درج شده مربوط به دوربین مداربسته بهره برد. با توجه به عدم محدودیت در قراردادن مشخصات دوربین مدار بسته مانند عکس دوربین، مشخصات فنی دوربین در فضای وب، می تواند بهترین گزینه برای پیدا کردن دوربین مداربسته مورد نیاز باشد. در سایت راش سیستم دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته AHD، دوربین مداربسته HDCVI، دوربین مداربسته تحت شبکه، DVR دی وی ار، HVR اچ وی ار، HCVR اچ سی وی ار، XVR ایکس وی ار، NVR ان وی ار و بقیه محصولات دوربین از قبیل دوربین مداربسته صنعتی Box، دوربین مداربسته اسپید دام Speed Dome، دوربین مداربسته مخفی Pinhole با تنوع بدنه در مدل های دوربین بولت Bullet، دوربین دام Dome و غیره، آماده و گردآوری شده است. امید است نظرات خود را در رابطه با بهتر شدن اطلاع رسانی درباره دوربین مدار بسته و نقاط قوت و ضعف با ما در میان بگذارید.

امروزه تصویربرداری به ویژه در حوزه امنیت اهمیت بسزایی پیدا کرده است تا آنجا که تولیدکنندگان دوربین های مداربسته، دوربین هایی با تکنولوژی های متفاوت و تنوع بسیار بالا روانه بازار کرده اند. از لحاظ نوع تکنولوژی ساخت می توان دوربین  های مدار بسته آنالوگ، AHD، HDCVI و تحت شبکه نام برد. جهت آشنایی بیشتر شرح مختصری از این دوربین های مداربسته  ارائه می دهیم:

 

دوربین مداربسته آنالوگ

این نوع دوربین مداربسته با کیفیت TVL تی وی لاین شناخته می شود که توسط دستگاه DVR دی وی ار تصاویر دریافتی از دوربین ضبط می گردد و قابل بازپخش تصاویر را نیز دارد. میزان کابل‌کشی دوربین مداربسته آنالوگ تا مسافت 100 متر می باشد. این دوربین مداربسته جزو نسل های اولیه این صنعت شناخته می شود و از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است.

 

دوربین مداربسته AHD

این نوع دوربین مداربسته نسبت به دوربین های آنالوگ یا CVBs کیفیت بالاتری دارند و با کیفیت Megapixel مگاپیکسل بر بستر کابل کواکسیال ارائه می شوند و توسط دستگاه مخصوص AHD DVR، تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته AHD ضبط می شود. میزان مسافت کابل‌کشی در دوربین مداربسته AHD تا مسافت 500 متر بهینه شده است.

می توانید مزایا و معایب این تکنولوژی را در دوربین مداربسته AHD مطالعه نمایید.

 

دوربین مداربسته HDCVI

این نوع دوربین مداربسته تکنولوژی انحصاری برند داهوا (Dahua) می باشد که با کیفیت Megapixel مگاپیکسل بر بستر کابل Coaxial شناخته می شود و فقط تصویر این نوع دوربین مداربسته با دستگاه HCVR قابل دریافت می باشد و همچنین کابل‌کشی دوربین مداربسته HDCVI تا مسافت 500 متر بهینه شده است.

برای آشنایی بیشتر با این سری از دوربین های مداربسته مقاله HDCVI را مطالعه نمایید.

 

دوربین مداربسته تحت شبکه

تنها دوربین مداربسته تحت شبکه است که از بالاترین کیفیت تصویر برخوردار می باشد و قابل انطباق با بستر شبکه می باشد. این دوربین های تحت شبکه با تنوع رزولوشن تصویر از وضوح تصویر 1 مگاپیکسل تا 4K تولید شده است و نام دستگاه ضبط این نوع NVR ان وی ار یا دستگاه ضبط تحت شبکه می باشد. کابل مورد استفاده این نوع دوربین کابل شبکه Cat5, Cat6 است و براحتی می تواند به مودم شبکه یا سوئیچ PoE شبکه و میزان کابل‌کشی تا مسافت 80 تا 100 متر نسبت به کیفیت کابل مورد استفاده می باشد.

قابلیت های بیشتری در تکنولوژی دوربین های تحت شبکه وجود دارد که نظارت تصویری را بسیار قابل انعطاف تر و کاربردی تر می نماید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *