راهنمای آموزشی

 

شرح

در این مقاله فعال کردن نرم افزار انتقال تصویر P2P در رابط کاربری جدید (New GUI) که بروی دستگاه ضبط XVR,NVR داهوا قرار داده شده، آماده شده است. به خاطر داشته باشید صرفاْ فعال کردن تنظیمات زیر در دستگاه کافی نیست و باید در نرم افزار مربوطه (Smart PSS, iDMSS, gDMSS) نیز این قابلیت تنظیم گردد و با دستگاه از طریق شبکه ارتباط برقرار نماید. در ادامه لینک دسترسی به مقاله تنظیمات در موبایل و کامپیوتر/لپ‌تاپ قرار داده شده است.


 

دستورالعمل مرحله به مرحله

1. پس از وارد شدن به منوی Management دستگاه رفته و به مسیر Network>TCP/IP بروید.

منوی tcp/ip در دستگاه

2. شما می توانید یک IP ثابت برای دستگاه تعریف نمایید یا DHCP را فعال نمایید تا توسط شبکه یک IP دریافت نماید. توجه داشته باشید در صورت فعال شدن DHCP ممکن است با هربار روشن و خاموش شدن دستگاه IP دستگاه توسط این قابلیت تغییر کند. پس از انتخاب نوع IP بروی Save کلیک نمایید.

گزینه dhcp

3. در ادامه باید به منوی P2P رفته و بروی گزینه Enable را فعال نمایید. بروی Save کلیک کنید.

فعال کردن گزینه p2p و دخیره

4. پس از ذخیره مشاهده خواهید کرد بخش Status به صورت Online تغییر می کند. حالا شما می توانید از این دستگاه برای انتقال تصویر بروی نرم افزار استفاده نمایید.

تغییر status و اسکن qr کد

 

بررسی اتصال ها

در صورت فعال کردن P2P اگر Status به حالت Offline بماند مطمئن شوید دستگاه به صورت فیزیکی و هم نرم افزاری به مودم یا سوئیچ شبکه به درستی متصل شده است. پس از بازبینی مسیر شبکه و در صورت عدم اتصال P2P به شبکه، فایروال شبکه را هم بررسی نمایید تا IP دستگاه را بلاک نکند.

مقاله های مرتبط :


تنظیمات انتقال تصویر P2P در نرم افزار Smart PSS داهوا برای سیستم عامل های ویندوز و مک

تنظیمات انتقال تصویر P2P در نرم افزار موبایل داهوا برای گوشی های آیفون و اندروید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *