تستر دوربین مداربسته چیست؟

 

فرض کنید که در یک پروژه، نصب 8 عدد دوربین مداربسته در یک ساختمان مسکونی به اتمام رسیده است و می خواهید که تصویر دوربین ها را چک نمایید که در این حالت شما می بایست به سراغ دستگاه ضبط DVR بروید.

متاسفانه پس از چک کردن، متوجه می شوید که دوربین نصب شده بروی نمای ساختمان که در ارتفاع 3 یا 4 متری قرار دارد، تصویر خروجی ندارد، که احتمال می دهید برق دوربین به درستی وصل نشده باشد.

به سراغ دوربین می روید که پس از بررسی متوجه می شوید که برق قطع بوده و پس از حل مشکل برق، به سراغ دستگاه رفته و دوباره تصویر را چک می کنید که با کمال تعجب متوجه می شوید بازهم تصویر ندارید.

دوباره طی یک فرآیند تکراری و خسته کننده باید باز به سراغ همان دوربین بروید؛ بعد از این بررسی ها متوجه می شوید که مشکل از کابل دیتای دوربین است!

برای جلوگیری از این مشکلات طاقت فرسا و کلافه کننده خلاء یک تستر دوربین مداربسته کاملاً احساس می شود.

تستر انواع مختلفی دارد و یک تستر کامل از انواع دوربینهای مداربسته IP, HDCVI, HDTVI, AHD, CVBS پشتیبانی می کند.

تستر می تواند برق مورد نیاز دوربین را برای تست تامین کند و تصویر خروجی دوربین مداربسته را مانیتور و حتی ضبط نماید و همچنین با استفاده از پورت USB می توانید، نمونه تصاویر ذخیره شده را به رایانه انتقال داده و در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهید.

یک تستر حرفه ای می تواند برق دوربین های مداربسته تحت شبکه از طریق کابل شبکه به صورت PoE تامین نماید و همچنین تست فلوک کابل، طول کابل، جریان برق فعال را در زوجی های کابل شبکه نشان دهد.

تستر دوربین مداربسته داهوا مدل Dahua DH-PFM900

تستر دوربین مداربسته داهول مدل dahua dh-pfm900
علاوه بر اینکه، تستر نصب دوربین مداربسته را آسان می کند، دستگاهی بسیار سودمند برای تست حجم بالایی از دوربین مداربسته در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود. همچنین این دستگاه برای بازاریابی دوربین مداربسته در پروژه ها و پرزنت کارفرمایان و مدیران نیز گزینه بسیار خوبی برای جلب نظر مشتریان می باشد.

 

ویدیوی آموزشی کار با تستر دوربین مدار بسته

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *