استفاده از حرارت بدن برای تشخیص های خاص

 

داهوا تکنولوژی، تولید کننده محصولات نظارت تصویری پیشرو در جهان واقع در هانگجو چین، سری دوربین مداربسته حرارتی هوشمند را معرفی می کند که کیفیت تصویر برتر و ویژگی های پیشرفته برای فضاهای مختلف، صنعت برق، تولید برنامه های امنیتی را فراهم می آورد. این سری از دوربین های مداربسته برای پیدا کردن منابع حرارت طراحی شده است، که قادر است تصاویر بسیار دقیق و مجموعه ای از ویژگی های گسترده ارائه دهد.

خانواده جدید دوربین مداربسته تحت شبکه هوشمند حرارتی داهوا شامل دوربین PTZ هیبریدی حرارتی، دوربین اسپید دام هیبریدی، دوربین بولت هیبریدی و دوربین دام هیبریدی، که همه اینها به قابلیتهای هوشمند گوناگون مجهز شده اند. دوربین های هوشمند حرارتی به سنسور درجه یک مجهز شده، که دوربین را قادر به تشخیص تغییرات کوچک درجه حرارت، می سازد. این مجموعه دوربین می تواند به دقت تشخیص (Detection Accuracy) بیشتر دست یابد و توانایی عملکرد در تاریکی کامل و شرایط آب و هوایی نامساعد را فراهم آورد. علاوه بر این، این دوربین ها ترکیبی از هوش، بازده و کارایی بالا مانند تشخیص هوشمند، آنالیز هوشمند، مشاهده هوشمند، ردیابی و کنترل هوشمند، می باشد.

 

نحوه عملکرد دوربین

دوربین های تحت شبکه هوشمند حرارتی می تواند دقیقاً درجه حرارت جسم و حرارت متساعد شده از همان جسم حتی اندازه آن کوچک و جسم در حال حرکت باشد را مشخص کند. این دوربین ها برای تشخیص نشت آب پشت یک دیوار، یک شخص پنهان شده در بوته ها به هنگام شب، یا شناسایی مسافرانی که تب دارند و از ایست بازرسی عبور می کنند، عالی و مناسب هستند.

 

مشخصات دوربین

دوربین PTZ تحت شبکه حرارتی هیبریدی داهوا ترکیب حرفه ای از یک دوربین تصویری با لنزهای دارای زوم اپتیکال 40X و یک دوربین حرارتی، کاملاً هماهنگ با یکدیگر در جهت عمودی و افقی حرکت می کنند. این دوربین تحت شبکه می تواند تصاویر را با مقیاس کامل ثبت کند. این دوربین های حرارتی آیا برای ماموریت های شبانه یا تصویر برداری های دقیق ترموگرافی (Thermographic) مناسب هستند؟ در پاسخ باید بگوییم بله. این دوربین ها با فاصله کانونی ویژه لنز، نور مادون قرمز منتشر شده بوسیله تمام اشیاء را در میدان دید تحت پوشش داده شده، ثبت می کنند. همچنین می تواند چندین استریم H.264 مستقل برای کیفیت متفاوت مورد نیاز و پهنای باند محدودیت های مورد نیاز، ارائه دهد.

داهوا همچنین نرم افزار و لوازم جانبی که شامل Smart PSS، NVR و DMSS که برای کار باهم و برآوردن تک تک نیازهای صنعت حمل و نقل، صنعت انرژی، مرزها و نظارت ساحلی و دیگر کاربرهای خاص است، فراهم می کند.

 

نمونه تصویرها

نمونه تصویر دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته حرارتی

نمونه تصویر دو دوربین مداربسته متفاوت

لنز دوربین مداربسته اسپید دام با قدرت بزرگنمایی اپتیکال تا 40 برابر

بزرگنمایی دوربین مداربسته تحت شبکه اسپید دام

IVS  و ردیابی خودکار

قابلیت ivs در دوربین مداربسته حرارتی

منابع حرارتی و هشدار

تشخیص حرارت مضاعف و اعلام هشدار

 

دوربین مداربسته حرارتی TPC-DF8620-TB داهوا

دوربین مداربسته حرارتی TPC-DF8620-TB

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *